• uk

ГЕОПОЛІТИКА

Головна - Інформаційний вплив - Британські експерти виявили масштабну кампанію дезінформації в інтересах Кремля

У рамках масштабної операції впливу західні засоби масової інформації систематично піддавалися маніпуляціям для поширення пропаганди та дезінформації в інтересах Кремля. До такого висновку прийшли експерти з Центру вивчення злочинності і безпеки Кардіффського університету в британському Уельсі пише DW. Витяги з їхнього дослідження наводить у понеділок, 6 вересня, на своєму сайті британська газета The Evening Standard (https://www.standard.co.uk/news/uk/russia-west-fox-news-dominic-raab-nato-b953816.html).

На думку дослідників, розділи з коментарями на порталах цих видань були буквально окуповані прокремлівськими тролями, що прагнули маніпулювати картиною громадської думки.

Об’єктами операції впливу стали 32 ЗМІ з 16 країн світу, включаючи британські The Daily Mail, Daily Express і The Times, американські Fox News і The Washington Post, французьку Le Figaro,німецькі Der Spiegel і Die Welt, а також італійську La Stampa.
Команда експертів виявила 242 історії, в яких у відповідь на факти, що мають стосунок до Росії, були опубліковані провокаційні проросійські або антизахідні висловлювання. Потім, за версією дослідників, ці коментарі передавалися низці російськомовних ЗМІ, які використовували їх в якості основи для своїх публікацій з неоднозначних тем.
Кампанія загострилася в 2018 році, впевнені британські експерти. Останнім часом у фокусі її уваги було, зокрема, виведення військ США і Великобританії з Афганістану, пишуть вони.

https://www.dw.com/uk/brytanski-eksperty-vyiavyly-masshtabnu-kampaniiu-dezinformatsii-v-interesakh-kremlia/a-59095644